فرش رنگ نقره ای

رنگ ها در زندگی ما نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند .تا حدی که کیفیت زندگی ما را تحت تاثیر قرار میدهند .برخی رنگ ها مورد استفاده در دکوراسیون منازل میتواند انسان را تا سرحد افسردگی جلوببرد .و برخی دیگر از رنگ ها میتواند طراوت و شادابی را به اهل خانه هدیه کند .انتخاب بهترین رنگ در درجه اول به محیط مورد استفاده شما مربوط می شود . این که چه مقدار در آن فضا وقت صرف میکنید یا چه زمان های در آن اتاق خواهید بود و چه فعالیتی در آن محیط صورت میگیرد  یا نور خورشید چه میزان در اتاق می تابد اهمیت بسیاری دارد.

رنگی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد رنگ نقره ای یا سیلور است که یک رنگ نسبتا جدید در فرش های ماشینی به حساب  می آید . چند سالی است  رنگ سیلور  یا نقره ای در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک  مورد استفاده در وسایل و اکسسوری های منزل از جمله فرش بسیار ترند شده و روز به روز در حال افزایش است.رنگی روشن  که احساس لوکس بودن را در فضای خانه القا می کند . فرش ماشینی در رنگ نقره ای به راحتی با تمام رنگ ها ست خواهد شد . فرش رنگ نقره ای نماد هوش ، دانش ، فناوری ، قدرت و ثروت آینده نگری است و تاثیر به سزایی در تعادل هورمون های بدن ایفا می کند ، حتی استفاده به جا از رنگ نقره ای می تواند سبب آرامش روحی و روانی افراد شده و به قوت حس نبوق و خلاقیت ساکنین کمک کند .

فرش رنگ سیلور

فرش نقره ای

 

از آنجا که فرش های رنگ نقره ای در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد امکان ست شدن با رنگ های دیگر و هماهنگ کردن فرش ماشینی رنگ نقره ای با رنگ های دیگر لوازم منزل بسیار آسان است . به راحتی می توانید با هر رنگی که دوست دارید ترکیب کنید . همچنین رنگ های گل ها در زمینه نقره ای بسیار درخشان هستند . رنگ نقره ای همراه با رنگ صورتی و یا بنفش کم رنگ فضا را زنانه تر می کند یا ترکیب رنگ نقره ای با رنگ کرم فضا را کمی گرم و تسکین دهنده خواهد کرد . همچنین ترکیب کردن رنگ نقره ای همراه با قهوه ای شکلاتی دکوراسیون را سلطنتی خواهد کرد .

فرش رنگ طوسی

فرش رنگ سیلور

 

یکی دیگر از مزایا خرید فرش نقره ای  مناسبت بسیار زیادی آن برای فضا های کوچک است .استفاده از فرش های سیلور یا نقره ای می تواند محیط را دلباز تر و حس کوچکی را کاسته و احساس بزرگ تر بودن فضای خانه را القا می کند . 

 

انواع فرش های نقره ای فرش های ماشینی که با رنگ زمینه سیلور یا نقره ای بافته می شوند به طور کلی در 3 دسته بندی لایت ، سنتی بافته شده با ترکیب رنگ های شاد و طلاکوب قرار می گیرند.

  • فرش سیلور لایت : در رنگ بندی این نوع از نقشه ای فرش های ماشینی از رنگ های متنوع زیاد استفاده نمی شود و سعی شده طیف تمام رنگ ها در یک سطح باشد .

فرس نقره ای

دکوراسیون فرش نقره ای

 

 

  • فرش های سیلور سنتی : در رنگ های استفاده شده در گل های این فرش ماشینی کاشان انواع رنگ های متنوع را خواهید دید و جلوه زیبایی ( بسته به سلیقه ) خواهد داشت .

فرش نقره ای سنتی

فرش افشان نقره ای

 

 

  • فرش های سیلور طلاکوب : فرش های طلا کوب به گونه جدید ی از طراحی فرش ماشینی اطلاق می شود که از رنگ های زرد و طلایی در طراحی نقشه استفاده شده است .

فرس طلاکوب نقره ای

فرش طلاکوب نقره ای

 

نظافت فرش با رنگ زمینه نقره ای 

یکی از دق دقه های خانم های خانه دارد برای انتخاب رنگ فرش میزان چرک تاب بودن با به قولی پوشش دهنده گی لکه های و کثیفی رنگ فرش است .

فرش با رنگ زمینه نقره ای به طور کل در دسته بندی فرش های روشن قرار می گیرد پس اگر نمی خواهید فرش را مدام بشویید کماکان نیاز به مراقبت در برابر کثیف شدن فرش در رنگ نقره ای هست . میزان نمایان شدن گردو خاک و لکه در رنگ نقره ای از رنگ کرم خیلی کمتر است اما باز لکه های چای و قهوه و خوراکی ها در صورت ریخته شدن روی فرش دیده خواهد شد . روش پاک کردن انواع لکه ها از روی فرش در مقاله ای جداگانه نگاشته شده است.

 

 

 

 

 

سوالات متداول

تلاش ما بر این است که خرید فرش از کارخانه در وب سایت صنایع فرش کاشان به آسانی صورت پذیرد، بدین منظور در این وب سایت امکانات ویژه ای از جمله تست دکوراسیون مجازی، دسته بندی ویژه محصولات و... در نظر گرفته شده است. تصاویر فرش ها کاملا طبیعی بدون نور دهی و ویرایش اضافی می باشد. خرید مستقیم فرش با پرداخت بیعانه و پرداخت مبلغ پس از تحویل از دیگر ویژگی های سیستم فروش اینترنتی فرش در این سامانه است.
فرش های کاشان عرضه شده در این سامانه بعد از گذراندن 3 واحد کنترل کیفیت و سلامت راهی بازار فروش می شوند و دارای ضمانت نامه کیفی به مدت 10 سال از بابت تغییر رنگ و افت شفافیت ، تغییر شکل ظاهری ، کوبیدگی الیاف ، حرارت های غیر مستقیم شدید می باشد و می توانید برای استفاده 30 سال روی فرش حساب باز کنید. همچنین تا 30 روز در صورت وجود مشکل امکان مرجوعی و تعویض آن وجود دارد.
افزایش قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید فرش ماشینی و افزایش دستمزدها تاثیر مستقیم بر قیمت فرش ماشینی دارد .

صدیقه گیلانی

ممنون از توضیحات بسیار عالی

Captcha