فرش 700 شانه تراکم 2550 هشت رنگ

همانطور در مقالات قبل بارها اعلام شده فرشهای 700 شانه دارای گونه های مختلفی از نظر نوع ماشین بافت و نوع الیاف مصرفی میشود که تاثیر به سزایی در قیمت تمام شده محصول دارد . توضیحاتی که در این مقاله خواهید خواند در بهترین نوع بافت و الیاف مصرفی میباشد.

فرش 700 شانه تراکم 2550 بافت ماشین الات hcp میباشد که تراکم دقیق 2550 را به ارمغان می آورد. پشت این نوع بافت کاملا یک دست است و مشخصات فرش از قبیل تراکم و شانه و نوع بافت پشت فرش حک میشود.

 فرش اصل

گونه های مختلف 700 شانه hcp

ماشین الات بافت hcp  ساخت شرکت واندویل بلژیک به صورت 700 شانه 8 رنگ  ، 700 شانه 10 رنگ و 700 شانه 12 رنگ میباشد ، کیفیت بافت و تراکم و شانه در انواع فوق یک نوع است اما تعداد رنگهایی که در فرش استفاده میشود متغیر است .و اختلاف قیمت کوچکی در میزان رنگهای مختلف وجود دارد .

کیفیت فرش hcp

کیفیت فرشها همیشه در ارتباط مستقیم با نوع الیاف فرش می باشد .فرش های بافته شده در شرکت فرش کاشان از مرغوبترین نوع الیاف المانی(بایر) میباشد که عمر مفید فرش را به بیش از 20 سال همچون روز اول حفظ میکند .و شرکت فرش کاشان متعهد است کحصولاتی با کیفیت مثال زدنی را روانه بازار نماید .

خرید فرش

خرید فرش های 700 شانه بافت hcp میتواند نیاز همه اقشار جامعه را براورده کند .و خانواده هایی که نیاز به فرشهای ضخیم تر نسبت به گونه های دیگر دارند میتواند خرید فرش 700 شانه hcp را با خیالی اسوده در برنامه خرید خود قرار دهند.

 

خرید فرش های 700 شانه 8 رنگ  (مشاهده نمونه فرش ها 700 شانه hcp)

 

 

 

Captcha