فرشینه چیست؟

کف پوش های جدید شبیه به فرش انواع مختلفی تولید میشوند و هر هر کدام از این نوع کفپوش ها متناسب با کاربرد خاص خود تولید می شوند . فرشینه یکی از انواع کف پوش ها است 

فرشینه در دولایه مجزا تهیه شده است . لایه زیرین از جنس لاستیک جهت ایجاد نرمی و چسبندگی است و لایه رویی از جنس پارچه لطیف است که دقیقا از طرح هایی که در فرش ها استفاده میشوند برای طراحی انها نیز استفاده میشود . لایه رویی از این فرش ها دارای ریشه بود و شباهت ظاهری آن را به فرش بیشتر می کند.

بر خلاف فرش های ماشینی در فرشینه چیزی به عنوان تراکم و شانه وجود ندارد و اصول تولید آن نیز کاملا متفاوت و بسیار ساده است . شرکت مدما یکی از معروفترین تولید کننده گان این نوع از کف پوش است . 

کیفیت فرشینه چگونه است :

کیفیت این نوع کف پوش ها در لایه پارچه رویی حسیاسیت مواد شوینده مثل سفید کننده ها دارد و در شسشوی آن ها با دقت داشت که باعث رنگ رفتگی انها نشوید لایه زیری نیز هر از چند گاهی باید جابه جا شود در غیر این صورت هنگام جدا کردن ان از سطح زمین مقداری از ان به سرامیک چسبیده و باعث سیاهی کف خواهد شد خصوصا از گرمایش منزل شما از کف خانه تامین شود . 

از فرشینه کجا استفاده می شود ؟

به طور کلی فرشینه برای محیط هایی که هزینه زیادی برای آن در نظر نگرفته اید مناسب است . شاید اتاق خواب ها و یا آشپزخانه ها اما اگر برای سالیان زیاد از یک فرش استفاده میکنید به هیچ عنوان توصیه نمی شود. پیشنها ما به طور کلی برای اینگونه فضا ها سوای از مبحث تنوع طرح فرشینه استفاده از موکت های مرغوب است .

فرشینه

مزایای فرشینه چیست 

قیمت بسیار ارزان این نوع از کفپوش  نقطه مثبت فرشینه است و همینطور راحتی در شستشوی لایه رویی که در ماشین لباسشویی با آب سرد و مایع لبایشویی به آسانی صورت میگیرد. البته این مورد میتواند از بدی های این نوع فرش باشد چرا که نشان از نازک بودن بسیار این سبک از کف پوش است . 

فرشینه یا فرش های مدما میتواند برای اتاق کودک مناسب باشد . از دلایل انتخاب این نوع فرش ها میتواند به عدم لغزش حتی در سایزها کوچک اشاره کرد ضمن اینکه برای تعویض این نوع فرش ها جون هزینه زیادی نکردید سخت نخواهید گرفت.

 

فرش مدما

Captcha