اطلاعیه مهم


مراقب باشید ؛
بله، مراقب باشید، 
اینبار با این سر تیتر قصد دارم  که کمی بیشتر توجه  شما را در مورد بعضی از فرشهای ظاهرا ۷۰۰ شانه که در برخی از فرش فروشیهاست جلب کنم و توضیح مختصری بدهم والبته با گذاشتن چند نمونه عکس از این موارد توضیحاتم را تکمیل خواهم کرد.
شایان ذکر است که بخاطر شرایط بد اقتصادی و جهش -قیمت فرش ماشینی- در چندین مرحله و نزدیک به دو ونیم برابری آن در مدت زمان نه چندان طولانی، متاسفانه بعضی از فروشندگان اخیرا  بخاطر پایین آمدن سودشان و وبرآورده نشدن هزینه های جاری، بر اثر عدم خرید فرش توسط اقشار مختلف، دست به حربه های دور از اخلاق فروش  زده ، و اقسام فرشهای کم کیفیت ویا بی کیفیت را جایگزین محصولات اصلی کرده اند وبا جابجا فروشی قصد جبران داشته اند.
تا جایی که خریداران کمتر مطلع با دیدن قیمت های سایت فروشگاه فرش کاشان، اظهار میدارند که در فلان فروشگاه شهرشان نیز قیمتهای -فرش۷۰۰ شانه- با اینجا برابر ی میکند!!!
ودر مواردی که سوال میشود آیا- فرش ماشینی۱۲۰۰ شانه- تراکم ۳۶۰۰  ویا -فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰- نیز بدین گونه است یا خیر؟،اقرار به بالابودن قیمتهای فروشگاهها و منصفانه بودن قیمتهای  سایت فروشگاه فرش کاشان  دارند!!  
متاسفانه دربازار  فروش -فرش ماشینی- فرش  ۷۰۰ شانه تراکم۲۵۵۰ -  تنوع بسیاری وجود دارد، به طور  مثال و -فرش طرح ۷۰۰ شانه- ،-فرش ۷۰۰شانه تبدیلی-فرش ۷۰۰ شانه آلفا ۲۰۰-فرش ۷۰۰ شانه آلفا ۴۰۰-فرش ۷۰۰ شانه شونهر- فرش ۷۰۰ شانه Hcp- فرش ۷۰۰ شانه Hcpx2 و......
همانطور که عرض شد اینها فقط تعدادی از انواع  -فرش ماشینی ۷۰۰ شانه-  بودند. وصد البته قیمتها نیز خیلی میتواند متغیر باشد و طبعا کلاهبرداری نیز در ان زیاد است.
بنابراین برای قیمت گذاری -فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰- نمیتوان یک نسخه صادر و از صفر تا صد را به  یک قیمت واحد ، قیمت گذاری کرد.
نکته دیگری که در اینجا قابل تامل و ذکر کردن میباشد این است که اینها فقط نوع دستگاههای بافت هستند حال آنکه در قسمت الیاف و نوع جنس به کار رفته  در هر یک این نمونه فرش ماشینی ها ، دنیایی از تنوع وجود دارد.
متاسفانه حتی بعضی از فروشندگان که به چیزی جز منفعت خود فکر نمیکنند با درخواست از تولیدکنندگانی که آنها نیز فرشهای بی کیفیت راتولید میکنند.اقدام به حک کردن -مشخصات فرش ۷۰۰ تراکم ۲۵۵۰- بر روی فرش ۵۰۰ شانه میکنند. و مشتری نیز به خاطر عدم آگاهی و علم لازم در مورد -شناخت فرش ماشینی- و -خریدفرش ماشینی-  به راحتی گول چرب زبانی فروشنده را میخورد و -فرش ۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰-را با مشخصات فرش -۷۰۰شانه تراکم ۲۵۵۰ شانه- میخرد و شاید سالهای سال استفاده کند به گمان اینکه -فرش ۷۰۰ شانه- خریده است.

خرید فرش اصل
 

سایت -فروشگاه فرش کاشان- که سالهاست در امر فروش -فرش ماشینی با کیفیت- و- فرش ماشینی درجه یک- فعالیت دارد، علاوه بر فروش- فرش ماشینی -سعی بر بالابردن سطح اطلاعات عمومی خریدان -فرش ماشینی کاشان- را نیز دارد. 
به لطف تکنولوژی های نوین -خرید فرش ماشینی-اکنون بسیار ساده و راحت تر از قبل شده است به شرط انکه قبل از -خریدفرش-و یا هر محصول دیگری، اول از جای معتبر و یا اینکه با اطلاعات کامل و چشم باز  اقدام به خرید نمایید.

 

امید است مطالب عنوان شده مفید بر فایده واقع گردد.

 

 

 


 

Captcha