خرید فرش ارزان تر از همه جا

خرید فرش ارزان تر از شهر فرش 

اگر به دنبال خرید فرش اصیل با کیفیت و درجه یک به همراه قیمت کارخانه هستید راهش فقط خرید مستقیم از کارخانه است .شهر فرش با هزینه های بسیار زیادی که برای تبلیغات گسترده و همینطور سرمایه گذاری بسیار زیادی که در زمینه فروش فرش داشته است قطع به یقین امکان عرضه فرش به قیمت عمده را نخواهد داشت . تبلیغات فریبنده فقط در جهت ساخت ذهنیت اشتباه برای مشتری است از مزایای خرید فرش از شهر فرش فقط میتوان به خرید قسطی فرش اشاره کرد که قیمت بسیار بالاتر در حدود 50 درصد نسبت به کارخانه را برای مشتری رقم خواهد زد. قیمت کارخانه در چنین فروشگاهی بیشتر شبیه یک شوخی است که متاسفانه هزینه گذافی را برای خریداران در برخواهد داشت.  پس بهتر است بگویم اول از کارخانه قیمت بگیرید بعد برید شهر فرش البته اگر وقت اضافه دارید .

 

خرید فرش ارزان تر از سرای ایرانی 

سرای ایرانی نیز همانند شهر فرش هزینه بسیاری برای احداث فروشگاه بزرگ داشته است و همینطور مادام در تلوزیون تبلیغات دارد پس همانند شهر فرش نمیتوانید روی قیمت واقعی کارخانه در سرای ایرانی نیز حساب باز کنید .از عیوب خرید فرش از سرای ایرانی میتوان به فاصله زیاد آن نسبت به شهر تهران اشاره کرد در ضمن نمیتوانید روی مشاوره صحیح و بدون قرض فروشنده گان آن مجموعه حساب باز کنید و در اخر قیمت ها نسبت به کیفیت های مختلف در کارخانه فرش در حدود 50 درصد گرانتر خواهد بود . فروش اقساطی فرش ماشینی و لوازم خانگی دیگر از مزایای خرید از سرای ایرانی است به شرطی که قیمت کارخانه ملاکتان نباشد .

 

خرید فرش ارزان تر از آقای فرش 

در طول چند سال گذشته بسیار شنیده ایم که اقای فرش علاوه بر قیمت های بالاتر نسبت به دیگر رقبای خود مثل شهر فرش و سرای ایرانی متاسفانه شکایت های بسیار زیادی از جانب مشتریان خود داشته است که اکثر انها در زمینه کیفیت و همینطور قیمت بالای فرش هایی که در این مجموعه عرضه می گردد بوده است . در شهر فرش و سرای ایرانی برای عودت کالا های خریداری شده  با درد سر کمتری نسبت به آقای فرش روبه رو هستید اما در آقای فرش اگر قرار باشد مرجوعی داشته باشید احتمالا باید اول از طریق مراجع قانونی پیگیری کنید که این امر بسیار زمان بر و درد سر ساز خواهد بود 

 

 

خرید فرش ارزانتر از مهد فرش

مهد فرش به عنوان فروشگاهی که با دارا بودن چند شعبه فعالیت میکند میتواند گزینه خوبی برای رید فرش ماشینی باشد .قیمت های اعلام شده در مهد فرش معمولا در حدود 35 درصد گرانتر از قیمت کارخانه میباشد .اگر دقدقه خرید فرش حضوری را دارید و نمی توانید حضوری به کارخانه فرش سری بزنید و از طرفی هزینه بیشتری که می پردازید برای شما اهمیت ندارد در مهد فرش میتوانید خدمات خوب دریافت کنید .

 

 

درمجموع اگر خرید نقدی فرش برای شما میسر است بهترین راه خرید مستقیم فرش از خود  کارخانه های کاشان است نه فروشگاه های واسطی از قبیل شهر فرش ، سرای ایرانی و بسیار دیگر از فروشگاه های سطح شهر . عمده مزیت خرید بی واسطه از خود کارخانه  مشاوره دقیق تر ، قیمت بسیار پایین تر و خدمات پس از فروش بهتر برای خریدران فرش ماشینی است . 

انواع اقسام فرش های ماشینی چه فرش های قیمت مناسب ،چه فرش های لوکس و چه فرش های بی کیفیت در کارخانه ها به درستی برای مشتری توضیح داده می شود و مشتریان بسته به مورد مصرف خود می توانند از میان هزاران طرح و رنگ و کیفیت انتخابی درست داشته باشند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید فرش 1200 شانه از کارخانه    خرید فرش 1500 شانه از کارخانه    خرید فرش 700 شانه از کارخانه    قیمت انواع فرش ماشینی

سوالات متداول

تلاش ما بر این است که خرید فرش از کارخانه در وب سایت صنایع فرش کاشان به آسانی صورت پذیرد، بدین منظور در این وب سایت امکانات ویژه ای از جمله تست دکوراسیون مجازی، دسته بندی ویژه محصولات و... در نظر گرفته شده است. تصاویر فرش ها کاملا طبیعی بدون نور دهی و ویرایش اضافی می باشد. خرید مستقیم فرش با پرداخت بیعانه و پرداخت مبلغ پس از تحویل از دیگر ویژگی های سیستم فروش اینترنتی فرش در این سامانه است.
فرش های کاشان عرضه شده در این سامانه بعد از گذراندن 3 واحد کنترل کیفیت و سلامت راهی بازار فروش می شوند و دارای ضمانت نامه کیفی به مدت 10 سال از بابت تغییر رنگ و افت شفافیت ، تغییر شکل ظاهری ، کوبیدگی الیاف ، حرارت های غیر مستقیم شدید می باشد و می توانید برای استفاده 30 سال روی فرش حساب باز کنید. همچنین تا 30 روز در صورت وجود مشکل امکان مرجوعی و تعویض آن وجود دارد.
محصولات اصیل فرش کاشان با استفاده از به روز ترین ماشین آلات بافندگی فرش (وندویل بلژیک ) تولید می شوند ، علاوه بر آن به سبب حجم تولید و دسترسی آسان تر به مواد اولیه از قیمت مناسب تری برخوردار است . تنوع طرح فوق العاده و تقریبا ماهانه چند نقشه فرش جدید معرفی می شود . خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات از دیگر دلایل انتخاب فرش کاشان است.
فرش ماشینی با کیفیت فرشی است که با متریال با کیفیت تولید و با استفاده از به روزترین ماشین آلات تولید شود. بهترین نخ 100 درصد اکرلیک و بهترین ماشین آلات فرش بافی سیستم بافت واندویل بلژیک در فرش ماشینی است.
Captcha