جدید ترین فرش های سنتی مناسب اتاق خواب

 

برای اتاق خواب یا اشپزخانه دنبال فرش میگردید ؟ نمیخواد هزینه زیادی براش بکنید ؟ فرش اتاق خواب با ضخامت زیاد میخواید ؟ انتخاب شما اینجاست. شرکت صنایع فرش کاشان برای اینگونه نیاز بازار فرش ماشینی  تولید گونه ای از فرش های ماشینی زیبا با طرح های متناسب برای اتاق خواب و اشپزخانه را شروع کرده است . این دسته از فرش ها ضخیم و بسیار نرم و لطیف با رنگامیزی سنتی است و در رنگ های لاکی . اطلسی ، کرم و بادامی است . 

تراکم این نوع فرش ها 1500 و با هزینه نسبتا پایین قابل تهیه هستند . ابعاد موجود در این دسته فرش از قالیچه کوچک تا 12متری تولید می شوند که متناسب با ابعاد نرمال اتاق ها و اشپزخانه هستند. 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق واب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

فرش اتاق خواب

 

 

نمونه های فوق فقط جهت صادرات تولید شده، جهت استعلام قیمت و خرید فرش های اتاق خواب با تلفن 03155681262 یا 09130771913 تماس بگیرید و همچنین میتوانید در واتس اپ با شماره 09125961206 در تماس باشید .

 

 

 

 

 

 

 

 

فرش اشپرخانه   فرش اتاق خواب   فرش سنتی

سوالات متداول

فرش های ماشینی از ترکیب تعداد زیادی گره به صورت طولی با عنوان تراکم و همینطور تعداد زیادی گره در عرض با عنوان شانه بافته می شوند .هر رج از گره ها با پوشش نخ پود به رج بعدی منتقل می شود که هر نخ پود عنوان شانه و هر رج شامل هزاران گره تراکم نامیده می شود.تعداد گره ها در فرش ماشینی نشان گر میزان ریز بافتی در فرش است.
محصولات اصیل فرش کاشان با استفاده از به روز ترین ماشین آلات بافندگی فرش (وندویل بلژیک ) تولید می شوند ، علاوه بر آن به سبب حجم تولید و دسترسی آسان تر به مواد اولیه از قیمت مناسب تری برخوردار است . تنوع طرح فوق العاده و تقریبا ماهانه چند نقشه فرش جدید معرفی می شود . خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات از دیگر دلایل انتخاب فرش کاشان است.
نخ خاب مصرفی در صورت هیت ست بودن قبل از بافت فرایندی را در دستگاه های مربوطه با حرارت و بخار طی می کند . مزایای فرش های اکریلیک هیت ست شده حذف پرزهای اضافه می باشد .ابهام زدایی : پرزهای اشاره شده حتی در فرش های دستباف پشمی و کرکی نیز در ابتدای خرید وجود دارد که به مروز زمان کم و تمام می شود، عدم وجود پرز نشانگر پلاستیک بودن نخ فرش است . این پرزهای در فرش های ماشینی هیت ست به حداقل ممکن می رسد.
Captcha