خصوصیات فرش های ماشینی

ضمن قدردانی و تشکر از حسن انتخاب شما از مجموعه صنعتی فرش کاشان به اطلاع می رساند در فرایند تولید کلیه محصولات این مجموعه نهایت دقت و کنترل صورت گرفته و پرسنل و اپراتورهای کنترل کیفیت چندین مرتبه محصول نهایی را بازبینی و کنترل می نمایند .

کلیه محصولات فرش کاشان تولیدی این مجموعه توسط تیم خبره تولید فرش و متخصص کنترل کیفیت،  برسی و کنترل می شود تا بهترین و بی نقص ترین فرش ها برای مشتریان عزیز تولید و عرضه گردد.

مزایای محصولات فرش کاشان که شامل گارانتی می شوند 

  • ثبات رنگ فرش 
  • قابلیت شستشوی متعدد
  • مقاومت بالا در برابر حرارتهای غیر مستقیم  (کتری داغ ، اتوی داغ  ، قابلمه داغ و..)
  • مقاومت بالای الیاف فرش در برابر پاخورشدن و برگشت پذیری بالای الیاف
  • لطافت و نرمی فوق العاده فرش های 100 درصد اکریلیک هیت ست شده 
  • دارای نشان ملی استاندارد ایران و اتحادیه اروپا ( صادراتی ) همراه با شماره رهگیری و ثبت صنعتی 
  • عضویت در انجمن صنایع نساجی ایران به همراه کد عضویت
  • استفاده از برترین و با کیفیت ترین نخ ها در تارو پود و نخ خاب فرش ماشینی ( الیاف خارجی )

 

شرایط ضمانت نامه محصولات با کیفیت فرش کاشان 

  • کچلی فرش به نحوی که چند رج کنار هم بنا به دلایل فنی دستگاه کنار هم بافته نشده باشد و به تبع آن کف فرش همراه با تارو پود دیده شود.
  • عیوب ورد و ژاکارد دستگاه بافت فرش ماشینی  ( عیوبی که موجب رج های تکراری بافت نقشه حوله بافت میشود و یا رج ها جا می ماند و بافته نمی شود که اصلاحا نقشه شکستگی گفته میشود
  • عیوب آهار فرش و سوختگی بر اثر بخار آهار که در فرایند تکمیل فرش ممکن است پیش آید.
  • عدم ثبات رنگ در اثر شستشو با مواد شوینده مجاز ( به غیر از شوینده های صنعتی بسیار قوی اسیدی )

تمام موارد فوق قبل از ارسال برسی و توسط چندین واحد کنترل از جهات مختلف چک خواهد شد که محصول نهایی بدون هیچ یک از ایرادات فوق تقدیم مشتریان فرش گردد اما اگر به هر نحوی یکی از شرایط فوق پس از خرید فرش رویت شد قابلیت تعویض آن تا یک ماه وجود خواهد داشت و پس آن تا 10 سال شامل خدمات گارانتی فرش میگردد.

 

 

نکاتی ساده اما مهم در نگهداری از فرش ماشینی :

درچنین شرایط اسفبار و گرانی های افسار گسیخته باید بیش از پیش مراقب وسایل و ملزومات زندگی خود باشیم که فرش هم یکی از مهم ترین وسایل ضروری زندگی محسوب میشود و از این قایده مستثنا نیست .

با رعایت اصولی هر چند ساده میتوان به طولانی تر شدن عمر فرش و ثبات آن کمک کرد که بخشی از مهم ترین انها در زیر بیان میشود.

  • در تارو پود فرش های ماشینی مرقوب همچون فرش های دستباف از پنبه طبیعی استفاده میشود از این رو سعی شود فرش در محیط های با رطوبت بالا و نم دار استفاده نشود چرا که در طولانی مدت سبب پوسیدگی فرش خواهد شد . رطوبت در فرش های دستباف سبب اسیب های بیشتری نسبت به فرش ماشینی میشود .استفاده از فرش های دستباف در شهر هایی با رطوبت بالای هوا توصیه نمیشود اما در همین مناطق استفاده از فرش های ماشینی بیشتر توصیه میشود.

 

  •  از قرار دادن طولانی مدن فرش در مقابل نور خورشید پرهیز شود (حتی گران ترین فرش های دستباف ) هم در این شرایط آسیب پذیر هستند  .پیشنهاد میشود اگرفرش در محیطی پهن میشود که نور مستقیم خورشید در ساعاتی از روز روی فرش می تابد حتما از پرده برای جلوگیری از تابش شدید افتاب استفاده شود . اسیب های تابش نور خورشید در فرش شامل افت کیفیت رنگ فرش های دستباف و ماشینی می شود و هیچ راه چاره ای جزپیشگیری وجود ندارد  . در میان فرش های ماشینی مقاوم ترین آنها در برابر نور خورشید فرش هایی هستند که با الیاف 100 درصد اکریلیک بافته شده باشد و ضعیف ترین نوع آنها فرش هایی هستند که از نخ پلی استر فیلامنت ( فرش ابریشمی ماشینی ) بافته شده باشد .

 

  • اجسام سنگین همانند پایه میزو مبل سبب فشردگی فرش در محل قرار گیری خواهد  شد .پیشنهاد میشود ماهی یک بار پایه ها به اندازه 2 سانتی متر جا به جا کنید . در فرش های ماشینی اکریلیک فشردگی ایجاد شده با دستمال نم دار قابل برگشت است اما فرش های بافته شده با نخ خواب پلی استر ( انواع آن ) فشردگی قابل برگشت نخواهد بود . نکته : فرش های اکریلیک با تراکم بالاترمثل فرش های 1200 شانه و 1500 شانه اکریلیک امکان کوبیدگی بسیار کمتری حتی در صورت عدم جابه جایی پایه ها دارند و دلیل آن تعداد گره های بسیار زیاد انهاست که فضای خالی برای در هم رفتن گره ها وجود ندارد .

 

  • در صورت ایجاد لکه و کثیفی بهتر است هرچه سریع تر نسبت به پاک کردن آن اقدام شودد و از رها کردن آن تا زمان فرستادن به قالی شویی بپرهیزید .انواع لکه های ایجاد شده روی فرش در زمان ایجاد بسیار آسان از روی فرش های اکریلیک مرغوب پاک خواهد شد . برخی لکه ها در ابتدای ایجاد روی فرش حتی با دستمال نم دار پاک خواهد شد . پاک کردن برخی لکه های دیگر نیاز به لکه بر فرش که به راحتی در هر سوپر مارکتی قابل تهیه است دارد در صورتی که با موکول کردن نظافت آن به آینده حتی ممکن است پس از شستشو هم اثاری از آن باقی ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقالات مرتبط :

اصول استفاده از فرش ماشینی

انواع فرش های 1000 شانه 

نکاتی برای شستن فرش

نحوه شناخت اصالت فرش ماشینی

 

 

 

 

سوالات متداول

تلاش ما بر این است که خرید فرش از کارخانه در وب سایت صنایع فرش کاشان به آسانی صورت پذیرد، بدین منظور در این وب سایت امکانات ویژه ای از جمله تست دکوراسیون مجازی، دسته بندی ویژه محصولات و... در نظر گرفته شده است. تصاویر فرش ها کاملا طبیعی بدون نور دهی و ویرایش اضافی می باشد. خرید مستقیم فرش با پرداخت بیعانه و پرداخت مبلغ پس از تحویل از دیگر ویژگی های سیستم فروش اینترنتی فرش در این سامانه است.
فرش ماشینی با کیفیت فرشی است که با متریال با کیفیت تولید و با استفاده از به روزترین ماشین آلات تولید شود. بهترین نخ 100 درصد اکرلیک و بهترین ماشین آلات فرش بافی سیستم بافت واندویل بلژیک در فرش ماشینی است.

ساداتی نیا

سلامجنب حسینیارادتمندم.بنده از مشتریهای شما هستم و چندین بار از شما خریدار کرده ام و فر خود وظیفه دونستم که اینجا ود سایتتون یک کامنت بزارم تا دیگران هم بخوانند و بدونند که از جای معتبری خرید می‌کنند. از ارسال به موقع و کیفیت کارتون بسیار راضی و خرسندم وتا کنون بجز این که خودم چند مرتبه خرید داشته ام شما را به چند تن از همکاران و دوستان نیز معرفی نموده ام. وباز خوشحالم که از معرفی شما هیچگاه پشیمان نشدم وهر بار باعث سربلندی اینجانب بودید.امیدوارم در راهی که پیش گرفته اید مستدام و موفق باشید.حق نگهدارتان

Captcha