46واحد متخلف در تولید فرش ماشینی امسال به دادگاه معرفی شده است

 

غلامحسین بخردی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه فرش ماشینی مشمول استاندارد اجباری است، اظهار داشت: تمام شرکت های تولیدی فرش ماشینی ملزم هستند که مشخصات کامل فرش را در برچسبی که بر پشت فرش نصب می شود، درج کنند.

▪️وی با بیان اینکه این مشخصات نباید با واقعیت فرش مغایرتی داشته باشد، ابراز داشت: متاسفانه تعداد انگشت شماری از واحدهای تولیدی با جعل علامت استاندارد بر روی برچسب و همچنین استفاده از عباراتی مثل شانه تراکم جنس نخ و... مغایر با واقعیت فرش بافته شده  قصد فریب مشتری را دارند که بر این اساس به همشهریان عزیز توصیه میکنیم که از فرشهای دارای علامت استاندارد خرید نمایند و جهت شناسایی کد 10 رقمی زیر علامت استاندارد را برای استعلام به شماره 10001517 پیامک کنند.

استاندارد فرش

▪️رئیس اداره استاندارد کاشان افزود: در سال 99 تاکنون 46 واحد تولیدی فرش ماشینی که تخلف داشته اند به دادگاه و تعزیرات حکومتی معرفی شده و برای بیش از 200 واحد هم اخطاریه صادر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرش استاندارد  فرش خوب   فرش  ماشینی استاندارد 
 

ماهان

از فروشگاه فرش در کاشان دیدن کردیم و 5 تا فرش انتخاب و سفارش دادیم در نمایشگاه فرش رو 1200 شانه با تراکم 4000 معرفی کردن ولی بعد از مدتی که فرشها بدستمون رسید با برچسب تراکم 3600 بود خبلی از نظر کیفیت با فرشی که نمایشگاه دیده بودیم تفاوت داشت ولی چون شهرستان خیلی دوری بودیم حوصله برگشتن به کاشان و اعترتض نداشتیم خدا ازشون نگذره

پاسخ

اشتباه شما این بود که تا کاشان امدید اما از فروشگاه خرید کردید بهتر بود از خود کارخانه ها خرید میکردید که هم قیمت مناسب تری داشت و هم همچین مشکلی برنمیخوردید متاسفانه برخی فروشنده ها در کشور ما جهت توجیه قیمتشان فرش را با اطلاعات غلط معرفی میکنند

Captcha