فرش مشهد اردهال کلکسیون نارمک

معرفی شرکت فرش مشهد اردهال

شرکت فرش مشهد اردهال یکی از تولیدکنندگان فرش ماشینی در کاشان است که در حال حاضر تولید فرشهای 1000 شانه با تراکم 3000 و 1200 شانه با تراکم 3600 را در چرخه تولید دارد . فرش های ماشینی این شرکت به غیر از آنهایی که با عنوان گل ابریشم تولید میشود فرشهای خوب و با کیفیتی هستند . اما اطلاعات ارائه شده به مشتری تا حدودی غلط میباشد.

تخلف تبلیغاتی فرش مشهد اردهال

شرکت فرش مشهد اردهال در زمینه تبلیغات تلوزیونی اطلاعات کافی و صحیحی را نشان نمیدهد .فرش مشهد اردهال است ، استفاده از عبارت گل ابریشم در فرش ماشینی است . استفاده از نخ پلی استر فیلامنت تحت عنوان ابریشم نه تنها باعث بالا رفتن کیفیت فرش ماشینی نمیشود .بلکه در کاهش ماندگاری فرش ماشینی بسیار موثر است و در قسمت هایی از فرش که نخ ابریشم مصنوعی استفاده میشود پس از مدتی شاهد سفت شدن آن قسمت خواهید بود. ازاین دست موارد بسیار دیده میشود نمونه های دیگر در تبلیغات مشابه زیاد دیده میشود، چندی پیش بود که قالی سلیمان در تبلیغات بیلبوردی در اتوبان قم تهران از همین گونه بزرگنمایی استفاده کرده بود و فرش 1200 شانه خود را تحت عنوان 2000 شانه نما معرفی کرده بود . نمونه دیگر که گزارش شده است فرش ساوین از فرشهای 700 شانه با تراکم 3300 یاد میکند .در صورتی که بالاترین تراکم فرش های 700 شانه بیش تر از 2550 نیست . 

متاسفانه عدم نظارت مسولین فقط و فقط به ضرر خریداران نهایی فرش ماشینی خواهد بود .امید است با پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن این نقیصه در صنعت فرش ماشینی کشور باشیم . چرا که با این وجود خریداران فرش به تمام زوایای این صنعت بی اعتماد خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

فرش مشهد اردهال    فرش ساوین   قالی سلیمان   فرش مشهد اردهال کلکسیون نارمک   تراکم دروغین فرش

Captcha