فرش مناسب خوابگاه دانشجویی

یکی از ملزومات اولیه در هر اتاق از جمله خوابگاه دانشجویی فرش است فرشی که قیمت مناسبی نیز داشته باشد، از انجا که در خوابگاه های دانشجویی معمولا استفاده زیادی از فرش نمیشود از طرفی یک فرش معمولا سال های کمی مورد استفاده قرار میگیرد و از طرف دیگر به دلیل هزینه های سرسام آور دوره دانشجویی افراد  یا مسولان دانشگاه ترجیح میدهند از فرش های ارزان قیمت برای کف پوش خوابگاه ها استفاده کنند .

فرش خوابگاه

 

همانطور که میدانید فرش ها از نظر تراکم و شانه و مهمتر از ان جنس نخ به کار رفته در انها قیمت گذاری میشوند . فرش هایی که عمدتا در خوابگاه ها خریداری میشوند از تراکم های کمتر مثل 500 شانه یا طرح 700 شانه خریداری میشوند . این فرش ها از جنس ماندگاری نیز برخوردار نیستند .منظور از ماندگار نبودن از بین رفتن اینگونه فرش ها نیستند .اینگونه فرش های ارزان قیمت در طی چند سال استفاده به مرور شفافیت خود را از دست داده و همینطور کمی از نرمی انها نیز کاشته میشود . 

فرش ارزان قیمت برای خوابگاه

 

فرش های خوابگاهی چه طرح هایی دارند 

 

طرح فرش های مناسب در اینگونه مکان ها میتواند از هر نوع سبکی باشد به طور مثال همان نقشه که در یک فرش گران قیمت تراکم بالا اجرا میشود در همین نوع فرش ها با تراکم کمتر و جنس ارزان تر نیز تولید میشود . از طرفی بسته به سلیقه میتوانید از انواع گلیم که ارزان تر هم هستند نیز در این مکان ها استفاده کنید .

در اینجا میتوانید چند طرح زیبا و ارزان قیمت مشاهده کنید

 

تفاوت گلیم و فرش ارزان قیمت 

 

گلیم ها نسبت به فرش ضخامت بسیار کمتری دارند و اگر از فرش یا گلیم برای نشیمن استفاده میکنید میتواند آزار دهنده باشد . از گلیم ها معمولا در آشپزخانه ها استفاده میکنند .گزینه بهتر برای خرید کفپوش خوابگاهی قطعا فرش ها هستند .فرش ها به سبب وزن بیشتر و استفاده از نخ بیشتر در آن مقداری گران تر هم هستند .

گلیم برای خوابگاه

 

بهترین پیشنهاد برای خرید فرش خوابگاهی کاشان 

 

با توجه به موارد بالا در حال حاضر 70 درصد مشتریان فرش خوابگاهی از فرش های 500 شانه ارزان قیمت کاشان استفاده میکنند . فرش های 500 شانه در صورت سفارش بالای 10 تخته  امکان سفارشی سازی به جهت وزن و ضخامت را دارند، از این رو با توجه به بودجه در نظر گرفته شده میتوانید قیمت ان را کمتر یا بیشتر کنید و فرشی هم سو با نیازتان سفارش دهید .

 همچنین در نظر داشته باشید در صورت خرید فرش های مرغوب تر امکان استفاده بسیار طولانی تر در ان ایجاد خواهد شد پس حدالامکان در این مورد صرفه جویی نکنید .

 

 

 

سوالات متداول

تلاش ما بر این است که خرید فرش از کارخانه در وب سایت صنایع فرش کاشان به آسانی صورت پذیرد، بدین منظور در این وب سایت امکانات ویژه ای از جمله تست دکوراسیون مجازی، دسته بندی ویژه محصولات و... در نظر گرفته شده است. تصاویر فرش ها کاملا طبیعی بدون نور دهی و ویرایش اضافی می باشد. خرید مستقیم فرش با پرداخت بیعانه و پرداخت مبلغ پس از تحویل از دیگر ویژگی های سیستم فروش اینترنتی فرش در این سامانه است.
مفهوم خوب بودن از باب کیفیت در فرش ماشینی مشخصا میزان شانه نیست. کیفیت و دوام در فرش های ماشینی ملزم به استفاده از متریال با کیفیت اکریلیک، تکنولوژی بافت پیشرفته و رعایت استانداردها است. با خاطری آسوده از بین انواع شانه فرش های اکریلیک در این سامانه بسته به بودجه در نظر گرفته شده انتخاب نمایید.
فرش های ماشینی از ترکیب تعداد زیادی گره به صورت طولی با عنوان تراکم و همینطور تعداد زیادی گره در عرض با عنوان شانه بافته می شوند .هر رج از گره ها با پوشش نخ پود به رج بعدی منتقل می شود که هر نخ پود عنوان شانه و هر رج شامل هزاران گره تراکم نامیده می شود.تعداد گره ها در فرش ماشینی نشان گر میزان ریز بافتی در فرش است.
قیمت فرش ماشینی بر اساس تراکم ، شانه ، نوع بافت ، مقدار استفاده از مواد اولیه و از همه مهمتر جنس نخ مورد استفاده در تولید فرش تعیین می شود . جهت مشاهده قیمت بهترین فرش ها در هر تراکم به لیست قیمت فرش در وبسایت مراجعه کنید.
Captcha