روش کار با وب سایت فرش کاشان

روش خرید فرش از وب سایت فرش کاشان

جهت خرید فرش ماشینی در ابتدا نیاز است که بدانید فرشی مورد نظر چند شانه باشد برای این کار از قسمت دسته بندی محصولات میتوانید استفاده کنید در نظر داشته باشید بعضی از دسته دارای زیر گروه هستند به طور مثال فرش 700 شانه در 3 دسته بندی 8 رنگ ، 10 رنگ و 12 رنگ می باشد. پس از ورود به دسته مورد نظر نمونه های متنوعی از طرح فرش به شما نمایش داده خواهد شد  که شما میتوانید برای مشاهده رنگبندی و قیمت هر محصول روی انها کلیک کنید .پس از انتخاب جهت مشاهده تصویر واضح تر از هر طرح میتوانید روی عکس کلیک کنید و زوم کنید تا جزییات بیشتر به شما نمایش داده شود

خرید فرش

 

امکان تست دکوراسیون

در وبسایت فرش کاشان شما این امکان را دارید که طرح مورد نظر خودتان را در 4 دکوراسیون مختلف تست کنید برای این منظور کلید تست دکوراسیون زیر هر محصول قرار داده شده  ( پیشنهاد میشود اگر از تلفن همراهتان برای مرور سایت استفاده میکنید زمانی که کلید تست دکوراسیون را زدید تلفن خود را در حالت عمودی برگردانید تا به بهترین شکل ممکن نمایش داده شود.

دکوراسیون منزل فرش

جهت سفارش گذاری و خرید فرش  در ابتدا سایز ، رنگ و تعداد مورد نظر را انتخاب کنید  سپس کلید افزودن به سبد خرید را بفشارید.اگر نیاز به محصول دیگری دارید در این مرحله کلید بازگشت به فروشگاه و در غیر این صورت کلید ادامه خرید را انتخاب کنید .در مرحله بعد اطلاعات آدرس و .مشخصات خریدار را به دقت پرکرده وادامه خرید را انتخاب کنید

فرش کاشان

 

 

 

قالی کاشان

 

فرش کاشان

 

نحوه ارسال محصولات را انتخاب کنید . شما میتوانید فرش انتخابی خود را به صورت رایگان تحویل بگیرید و یا حضوری در محل کارخانه فرش تحویل شما شود.

فروش فرش

 

مرحله بعد نحوه پرداخت هزینه فرش

شرکت صنایع فرش کاشان جهت ارائه بهترین خدمات 2 گزینه برای پرداخت مبلغ فرش در نظر گرفته است .1- مبلغ 50 هزار تومان بیعانه در هنگام ثبت سفارش فرش برای هر تخته فرش و پرداخت مابقی مبلغ پس از تحویل  ..2-پرداخت کل مبلغ فرش در هنگام ثبت سفارش.

قیمت فرش

درمرحله بعد فاکتور فروش صادره را به دقت ملاحضه فرمایید و در صدور درست وارد نمودن اطلاعات گزینه پرداخت راانتخاب کنید.

انتخاب فرش

پس از ثبت نهایی همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت  .

 

 

دسته بندی محصولات فرش کاشان  

انتخاب و خرید فرش

 

 

 

 

خرید اینترنتی فرش  ، بازار فرش  ، شهر فرش  ، قیمت فرش ماشینی 12 متری ، فرش ماشینی کاشان  ، قالی کاشان 

عادله انباری

سلاممن در کشور اتریش شهر وین زندگی و تحصیل میکنم،امکان ارسال به خارج از ایران رو دارید؟،اگر پاسختون مثبت هست ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید.

پاسخ

سلام /بله ارسال فرش برای کشورهای دیگر هم انجام میشه جهت هماهنگی تماس بگیرید

متین

سلام من چند تا سایت دیگه رو هم دیدم.خدائی هم سایت شما جذاب تر وهم کارکردن باهاش راحتر از بقیه بود.و چند تا جذابیت مثل تست دکور داره که از سابتهای دیگه خاص ترش میکنهمن حتما ثبت سفارش میکنم . یکی از دوستهای خانوادگیمون از شما خرید کردند و راضی بودند وشما رو معرفی کردند.انشالله که ما هم راضی خواهیم بود.

پاسخ

ممنون که نظرتون بیان کردید . ما کاری جز انجام وظیفه نمیکنیم

کاشفی

باسلام ...اول اینکه سایتتون مشکل داره اصلا نتونستم برم وطرحهارو ببینم ...ودوم اینکه این جمعه سفارش میگیرید یانه؟!

پاسخ

با سلام /سایت فرش کاشان مشکلی نداره و بارها پس از فرمایش شما چک شد .مشکل احتمالی از اینترنت شما است و یا اینکه روش کار با وبسیایت فروشگاه فرش کاشان را مطالعه نفرمودید

ابوذر اجاقی

خرید فرش برای شهرستان های چطوره .ایا ارسال فرش رایگاه انجام میشه یا هزینه داره

پاسخ

سلام بله برای تمام شهرهای کشور ارسال فرش کاشان رایگاه انجام میشه

نادیا حمیدی

شهر فرش هم از شما خرید میکنه و میفروشه ؟ اخه بعضی از فرشهای شمارو اونجا هم داره .

کاظم زمردی امین

سلام.من یه فرش طرح باغ بهشت 6متری سفارش دادم بیعانه هم پرداخت کردم کد رهگیری هم برام اومد.ولی ایمیل خودمو وارد نکردم خواستم بدونم برای پیگیری سفارش چکار کنم؟

پاسخ

ایمیل الزامی نداره همین که پیامک کدرهگیری برای شما ارسال شده کار شما انجام شده است

محمد جعفرپور

با سلام با استفاده از کد پیگیری، چطور میشه فرش خریداری شده رو پیگیری کرد؟

پاسخ

سلام.اگر قبل از خرید ثبت نام کرده باشید و بعد از ثبت سفارش کنید در پروفایل شما گزینه سفارشات خریدهای گذشته قابل پیگیری است . در غیر اسن صورت با تماس با بخش قروش در ساعات اداری میتوانید سفارش فرش خود را پیگیری کنید

Captcha