تخفیفات فریبنده فروش فرش ماشینی /40 درصد گران فروشی به ازای 33 درصد تخفیف

دبیر اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران گفت : در حال حاضر شاهد ارایه تخفیفات 33 درصدی  برخی فروشگاه های بزرگ فرش ماشینی از جمله شهر فرش ، آقای فرش ،مهد فرش  و ... هستیم البته آنها 40 درصد فرش را گران میکنند و سپس با دادن 33 درصد تخفیف در واقع عوام فریبی کرده و مردم نیز خوشحال میشوند که تخفیف گرفته اند .

به نقل از خبر گزاری برنا محسن شیرازی دبیر اتحادیه فرش ماشینی وموکت تهران در گفتگو با خبر گزاری برنا با بیان اینکه تولید فرش ماشینی با رکودی که دربازار است کم شده و مردم پول ندارند که فرش بخرند گفت یکی از مشکلاتی که در تهران به وجود امده است این است که برخی فروشگاه ها تخفیفهای غیر منطقی میگذارند که وجود خارجی ندارد .بنابر این بازار را دچار نوساناتی کرده اند.

دبیر اتحادیه فرش ماشینی تهران با تاکید بر اینکه قیمت فرش در کف بازار مناسب تر است افزود  چند فروشگاه که فریبکارانه تخفیف زیادی میدهند با این کار بازار را تحت تاثیر قرار داده اند و 70 درصد فروش فرش در تهران را گرفته اند که نظم و نظام بازار را با قیمتها و تخفیفات دروغین از بین برده اند.

شیرازی ادامه داد  به علت بالا رفتم قیمت نسبت به سال گذشته افزایش صادرات داشتیم اما مشکل ما این بوده که قیمت مواد اولیه و هزینه نگهداری و مراقبت از ماشین آلات به شد بالا رفته است و در بحث هزینه ها تاثیر میگذارد .

وی اظهار کرد : تبلیغات تلوزیونی یا بیلبردها که توسط برخی از این شرکتها انجام میشود هزینه ای سرباری هستند که روی قیمت تمام شده فرش اثر میگذارد .قیمت نمیتواند هم پایین باشد  و هم تخفیف بخورد و هم هزینه برای تبلیغات داشته باشد .متاسفانه مردم به جنبه پنهاد این موضوع توجه نمیکنند.

شیرازی با تاکید بر اینکه در این خصوص شفاف سازی شود و اجازه تبلیغات تلوزیونی دروغین  داده نشود ، از مردم خواست که گول تخفیفات عوام فریبانه را نخورند.

 

 

Captcha