فرش ارزان

فرش ماشینی نیز مانند تمام لوازم دیگر دارای تنوع بی شماری ازکیفیت و به تبع آن قیمت مختلف میباشد که به بنا به نوع نیاز و هزینه ای که برای آن در نظر دارید میتواند دارای قیمتهای متنوع باشد .

  • فرش ارزان 

اساس فرشهای ارزان قیمت بر پایه استفاده از متریال مصرفی ارزانتر و همچنین تراکم پایینتر استوار است . 

  • فرش ماشینی ارزان قیمت که کیفیت خوبی داشته باشد .

اصولا فرشهای تولیدی که در ساخت آن سعی بر پایین نگه داشتن قیمت است نمیتوان انتظار کیفیت خوب داشت اما اگر تنوع طرح و به روز بودن نقشه فرش برایتان اهمیتی ندارد میتوانید از بین فرشهای 440 شانه و 500 شانه که با الیاف اکرولیک بافته شده اند فرشهایی را بیابید که کیفیت خوبی دارند و میتواند سالیان سال برایتان کار کند . این فرشها با توجه به ماشین بافت انها که ماکویی هستند وسیستمی قدیمی تر دارد تنوع زیادی  در طرح و رنگ ندارند و همچنین با توجه به تراکم کمتر آنها نمیتوان انتظار ظرافت زیادی از انها داشت . 

  • فرش های ماشینی ارزان قیمتی که نقشه های جدید دارند اما کیفیت خوبی ندارند.

در این گونه فرشها ماشین الات بافت همان ماشین الاتی هستند که فرشهای گران قیمت را میبافند اما تولید کننده این نوع فرشها برای ارزان سازی فرش بافته شده از الیاف ارزان تر استفاده می کند که بسته به نوع متریال انتخابی قیمت تمام شده فرش تا 60٪ نسبت به فرشی که با بهترین الیاف بافته میشود کاهش میابد. 

  • خرید فرش بسته به نوع استفاده 

توصیه ما به همه مشتریان عزیز فرش ، این است که برای خرید فرش ابتدا بودجه خود را مشخص کنند و حتما نوع مصرف فرش را نیز مورد توجه قرار دهند .خرید فرشی که تراکم بسیار بالایی داشته باشد اما کیفیت الیاف خوبی نداشته باشد اگر برای مصارف عمومی مردم کشورمون که توقع استفاده های چندین ساله از فرش را دارند هدر دادن سرمایه خانواده است و به زودی باعث پشیمانی خواهد شد. 

  •  پس فرشهای ارزان قیمت تولیدی که کیفیت ندارند چرا تولید میشود؟

این نوع از فرشها عموما توسط تولید کنندگان کوچک و بدون استاندارد تولید میشود . مشتریان این نوع فرشها اصولا جهت صادرات به کشورهای عراق و افغانستان این فرش ها را سفارش میدهند اما متاسفانه در داخل کشور هم فروشندگانی این نوع فرشها را در فروشگاه ها و به تازگی در نرم افزار ثبت آگهی دیوار و شیپور  بدون دادن اطلاعات فنی دقیق و حتی با دادن اطلاعات غلط و دروغین به خریدار فرش و روشن کردن مشتری از کیفیت پایین این فرشها آنها را با عنوان تخفیف و حتی برچسبهای تقلبی  و عناوین دیگر به مشتریان خانگی داخل کشور میفروشند . 

 

  • فرش های ارزان قیمتی که اصل نیستد.

این نوع از فرش ماشینی که عنوان  (فرش غیر اصل ) به انها دادیم ممکن است کیفیت خوبی هم داشته باشند اما از نظر نوع بافت و تراکم و شانه آن چیزی نیست کهدر برچسب پشت فرش درج میشود .در دسته فرش های 700 شانه این مورد بسیار شایع است.فرشی که بافت دستگاه تکسیماست در واقع نه شانه آن 700 است و نه تراکم واقعی آن 2550 اما متاسفانه از آنجا که نقشه مشابه با فرشهای 700 شانه دارند تحت عنوان فرش 700 شانه به فروش میرسد. خرید این نوع فرشها اگربا کیفیت الیاف اکرولیک تولید شود مانعی ندارد اما دقت لازم را داشته باشید که پول اضافه تر برای خرید 700 شانه غیر اصل پرداخت نکنید. و در واقع فرش جابه جا نخرید .

 

 

 

 

قیمت فرش ارزان کاشان ،  فرش ارزان قیمت ، خرید فرش ارزان 

الهه سازور

سلام.من پارسال قبل از عید از اینجا فرش خریدم و ازش راضی بودم. و دوباره واسه جهیزیه خواهرم حتما خرید هواهیم کرد.فرشهاتون خیلی عالی و خوب هستند .انشالله کیفیت رو همچنان حفظ کنیداز راهنمایی های ارزندتون سپاسگذارم.

Captcha